Sprawdzenie stopnia satysfakcji klientów gorzyckiego urzędu ma pozwolić na precyzyjne określenie jakości funkcjonowania placówki i przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu niewelowania jej słabych punktów.
Badanie, w formie anonimowej ankiety, przeprowadzane będzie w dniach od 1 kwietnia do 31 maja bieżącego roku.
Wypełnione ankiety można składać do specjalnych skrzynek oznaczonych napisem "ANKIETY – badanie satysfakcji klienta", znajdujących się w Punktach Obsługi Klienta oraz wyznaczonych miejscach na korytarzach w Urzędzie Gminy w Gorzycach, przy ul. Kościelnej 15, jak również przy ul. Bogumińskiej 13 lub wypełnić on-line na stronie internetowej – www.gorzyce.pl.
Badanie satysfakcji klienta jest konsekwencją realizacji projektu pn. "Ku nowoczesnej administracji samorządowej w jednostkach samorządu terytorialnego z terenu Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego".
Wyniki badania ankietowego podane zostaną do publicznej wiadomości na stronie internetowej gminy Gorzyce do 30 czerwca 2016 r.
kk