„Kraina Górnej Odry” nową marką turystyczną Subregionu Zachodniego

2
101
Turystyka Subregion Zachodni

Nazwa administracyjna Subregion Zachodni również zniknie, ewolucyjnie zmieni się w „Zachodnie.śląskie”. Po pięciu miesiącach zakończyły się prace nad strategią marki turystycznej.

Prace nad stworzeniem marki turystycznej dla obszaru Subregionu Zachodniego trwały od czerwca 2019 r. i były realizowane przez firmę Landbrand z Poznania na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Wartość całego przedsięwzięcia wyniosła 70.030,00 zł. W ramach zadania oprócz nazwy marki turystycznej powstały dwa dokumenty: „Koncepcja rozwoju produktów turystycznych obszaru Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego” oraz „Strategia komunikacji marketingowej obszaru Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego”.

Turystyka Subregion Zachodni

Turystyka Subregion Zachodni

Turystyka Subregionu Zachodniego

fot. Katarzyna Przypadło

Ireneusz Burek

Ciąg dalszy i pełna fotorelacja na raciborz.com.pl